Segueix el meu blog

diumenge, 3 d’abril del 2016

Una de targetons XXL

Bones!

Aquest dissabte, l'Àlex i l'Erik, dos nens de la classe d'en Pol celebraven el seu desè aniversari. A la festa van convidar a tota la classe i entre tots els hi vam fer un regal. Per acompanyar el regal i que els nens poguessin escriu-re'ls alguna cosa, em vaig oferir a fer una tarjeta per cada un.

Aquesta és la de l'Àlex, que com veieu, li agrada el futbol.





M'agradaria dir que ha estat idea meva, perquè la trobo molt xula per un nen futbolero, 
però no, ni tan sols puc dir que m'he inspirat en una altre persona, l'he copiat directament d'aqui però adaptada a l'ocasió i en tamany XXL, perquè a la foto no s'aprecia, però les dues feien casi casi les mides d'un DIN A-4.

I aquesta és la de l'Erik, a qui li agrada l'skateboard.





El fons de paret amb esquitxos estan impresos, el graffiti amb el seu nom està pintat amb Copics i el patinet fet amb paper piecing. M'agrada molt el resultat amb tant de color.

Haig de dir que vaig contar amb l'ajuda d'en Pol, que va anar a dormir una mica més tard que de costum. Anava girant la maneta de la Big Shot i badallant, pobrete... va troquelar casi tots els hexàgons! Gràcies guapo!

I a vosaltres gràcies per la visita, fins aviat!

Noe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada