Segueix el meu blog

dimecres, 6 d’abril del 2016

Flors i Doodles?

Hola a tothom!

Tinc unes llibretes petites de kraft que pensava forrar amb algun paper xulo, però vaig pensar que era una pena tapar el color kraft que tan m'agrada. Així que vaig decidir que 
hi dibuixaria doodles per donar-li alguna gràcia. Vaig començar a fer les formes grosses sense gaire detall a llapis, però no me'n sortia, soc de línies rectes jo. Ho volia tot ple de doodles... però al final em vaig haver de conformar amb poquets i la gràcia donar-la amb els Copic i el paper de diari (bé, paper de la pàgina d'un llibre mooolt vell... shhh!) 








M'agrada molt pintar amb els Copic o els Spectrum, i tafanejant pel Pinterest vaig veure tot de treballs fets amb mixed media maquíssims, amb flors, ocells, ... vaig pensar que podia fer alguna cosa semblant (sense tant de guarrete) amb els Copic. No te gaire a veure una cosa amb l'altra, però el resultat ha quedat bastant bé.
I el mixed media... estic impacient per provar-ho! 




Gràcies per la visita i bona nit!

Noe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada