Segueix el meu blog

dijous, 9 de març del 2017

10 Tags per 10 Dissabtes - Taller 1

Bones!

Avui us ensenyo un treball dels que no estic gens acostumada a fer, ha estat un repte per mi però n'he sortit molt contenta. A més em feia especial il.lusió perquè es el primer tag dels 10 que proposa fer l'Albert , que resulta que es de Banyoles (com jo) i que vaig trobar per casualitat fent un tomb per YouTube. Passeu-vos pel seu canal Albert M Dorca Ink i disfrutareu dels seus magnifics treballs, tan ben explicats que fins i tot jo, que soc negada amb les tintes i el blending (es diu?) he fet aquest tag tan xulu ;)


A més, ara pots participar al concurs "10 Tags para 10 Sábados" on cada dissabte durant deu, l'Albert ens explica com fer un tag desde zero i on pots guanyar un premi més que generós. Si passeu pel seu blog AlbertCrafts veureu les diferents versions que han fet els participants del mateix tag.

Espero que us hagi agradat i gràcies per la visita!

Noe

1 comentari:

  1. Ahààà! Que calladet t'ho tenies...! Això vol dir que podrem veure't en acció de forma regular durant una bona temporada??? Doncs me n'alegro molt, moltíssim, Noe! Perquè tot el que fas és una passada, i seria una pena no poder-ne gaudir.
    El tag és preciós, de debò! I el blending t'ha quedat perfecte.
    Veig que ja tens els núvols d'Avery Elle, no?
    Ens veiem!

    ResponElimina