Segueix el meu blog

dilluns, 2 de maig del 2016

Home Decor

Bones!

Aquesta setmana al Simon Says Stamp Monday Challenge el repte es fer algo de Home Decor i d'això en tinc uns quants... no se si son ben be "Decor" o "Pongos", suposo que segons els ulls que ho mirin, a mi m'agraden i molt i per això ho tinc penjat a la paret de la meva habitació preferida. Aquí us en deixo una mostra i aprofito per presentar-me al repte.





Per la xarxa corren moltes versions escraperes de la peli "Up", amb la casa penjant de moooolts de globus. A mi la que més em va agradar i en la que em vaig inspirar va ser una en la que els globus eren botons, em sap greu perquè ara no trobo l'enllaç (el busco i quan el trobi el poso), i era xulissima. Jo no tinc tants botons de diferents formes i colors així que ho vaig fer amb papers (que si en tinc uns quants). El que si que em vaig copiar va ser la frase: Gràcies per l'aventura, que jo dedico als meus dos nens.
Volia fer la casa el mes semblant possible, però finalment només vaig poder fer el teulat, sino la foto m'hagués quedat minúscula i al final el que conta es la foto.

Espero que us hagi agradat el Pongo-Decor ;)

Gracies per la visita i fins aviat!

Noe

2 comentaris:

  1. This is gorgeous ~ what a wonderful project and something that can be treasured for many years to come! Thank you so much for sharing and for playing along with us this week over on the Simon Says Stamp Monday Challenge...

    ResponElimina