Segueix el meu blog

dissabte, 26 de març del 2016

Una felicitació per l'Oriol

Hola a tothom!

Dimecres va ser el Sant de l'Oriol, el petitó de la casa. No vam poder celebrar-ho fins l'endemà que vam fer un pastís amb forma de tren i li vam fer un regalet (El joc Dobble, un joc de cartes d'agilitat visual molt entretingut i que ha tingut molt d'èxit a casa). 
Però la meva sorpresa ha estat quan m'ha demanat que li fes una felicitació!
Així que després d'uns dies, però motivada per la il.lusió de la petició, li he preparat aquesta felicitació que estic segura que li encantarà.





Consta de tres tags, cada un amb un animaló amb un missatge (amb lletra de pal) i lligades amb una cadeneta de boles que he retallat perquè no fos tan llarga. També hi he posat un tag d'acetat al davant i un altre al darrera, m'agrada perquè queda més lluent i a més queda més protegida.





No hi ha gaire per explicar, només que els protagonistes estan pintats amb Copis i Spectrums, que el darrera es blanc (li vull escriure una cosa) i que li haurè d'explicar que és això del XOXO  ;)

I ara toca recollir la taula de papers, troquels i retoladors i fer una foto de la meva habitació d'scrap, la raó? Si encara no ho heu vist, heu de passar pel blog de la Susana de Molt Craft i veure la nova imatge del seu blog, més actual i molt en la linia dels seus treballs.
I per celebrar aquest canvi de look, fa un sorteig. 
El requisit per participar: una foto de vosaltres al vostre scraproom. Espero que us animeu!

Gràcies per la visita i fins aviat!

Noe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada